Dowiedz się, jak sprawnie poruszać się po systemie, szybko przejść do spraw i zadań, dodawać notatki, szukać ważnych funkcji, i gdzie znaleźć menu główne, a gdzie kontekstowe. Zobacz, jak EZD RP ułatwia planowanie pracy i pomaga zarządzać dokumentacją oraz zastępstwami. Pokazujemy, jak wygląda system na różnych stanowiskach pracy i jak go dostosować do własnych potrzeb poprzez konfigurację ustawień użytkownika.
Jak założyć sprawę w systemie EZD RP
Dowiedz się, jak założyć sprawę z urzędu, na piśmie wpływającym i na dokumencie otrzymanym w ramach zadania. Pokazujemy jak szybko znaleźć i przypisać właściwą klasę z JRWA, czym różni się zakładanie sprawy prowadzonej elektronicznie od takiej, której akta kompletujesz papierowo oraz jak odnaleźć swoją sprawę w systemie.
Wystawianie i realizacja zadania dekretacji
Zobacz, jak wystawić i zrealizować zadanie dekretacji oraz określić ramy czasowe zlecanego zadania i sprawdzić historię dekretacji. Pokazujemy też, jak ułatwić sobie pracę przyjmując jednocześnie kilka zadań, w jaki sposób przekazać zadanie dalej, jak założyć sprawę na otrzymanym piśmie lub zwrócić źle zadekretowany dokument.
Get a free quote and Solity offers.
By signing and clicking Submit, you affirm you have read and agree to the Privacy Policy and Terms of Use, and want to receive news.